מה אתם עושים בחג האהבה?

השנה, ט"ו באב, חג האהבה יוצא ביום שני, ה-7 באוגוסט  (לא לבלבל עם ולנטיינז של הגויים).

אם אתם עדין תוהים מה לעשות עם הבן זוג אל דאגה – אנחנו פה עם המלצה לאחת מהחוויות הרומנטיות והכיפיות ביותר שיש בנמצא ואפילו גם עם הנחה.

אז מה עושים? אתם כמובן יכולים ללכת על הקבוע (יש שיאמרו בנאלי) – שוקולדים, ורדים, בושם, תכשיטים, או בגדים סקסיים (לא לשכוח פתק החלפה כמובן- כי אין דבר יותר רומנטי מפתק החלפה)… או לעשות משהו בלתי נשכח ביחד.  במילים פשוטות, ניסיון> חוויה (או כמו שבן זוגי קורא לזה אקספיריינס… הוא חושב שמילים לועזיות נשמעות מתוחכמות יותר).

ספציפית יותר, עיסוי זוגי הוא המתנה האידאלית. העיסוי לא יינבול ויתחיל להשיר עלים בכל הבית, הוא לא משמין, לא ייגרום לבן זוגך להריח כמו דודה ואין סיכוי שזוגתך תיתן לך מבט עקום כי קנית לה אותו ב 2 מידות גדול מדי. זו מתנה מיוחדת, מפנקת ורומנטית שהכי חשוב – תוכל גם את/ה להשתתף בה ואפילו לא צריך לצאת מהבית.

וכמובן במאסו תמצאו את העיסוי הזוגי הטוב ביותר במרכז – עם מאסו לא צריך לחפש ספא על פי המלצות באתר מפוקפק ולריב עם בן/בת הזוג תוך כדי חיפוש חניה. מעסים מקצועיים שלנו יבואו עד אליכם לסלון או לחדר שלכם במלון. לא צריך להזמין שבועות מראש – באתר ניתן להזמין עיסוי מהיום להיום והכי חשוב – בזמן שמתאים לך. וכמובן, כל המטפלים שלנו מוסמכים, מבוטחים, מומלצים ומדהימים ובאים עד אליך עם שולחנות עיסוי, שמנים, מגבות נקיים וכל מה שצריך – לזה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים ספא זוגי בבית על פי דרישה, מתי ואיפה שתרצה.

אה כן… וגם דיברנו על הנחה – אז, על כל הזמנה לעיסוי זוגי (לא רק לזוגות רומנטים – אלא גם לחברים שרוצים להתפנק) שתושלם מהיום עד ה 9 ל-אוגוסט תקבלו 40₪ הנחה, כך שתוכלו לסדר לעצמכת שעה של פינוק זוגי ב – 460₪ בלבד. כל מה שצריך לעשות זה להזמין עיסוי זוגי באתר (www.masu.co.il) ולהכניס את קוד השובר: beahava במקום המתאים בסיום תהליך ההזמנה.

יום אהבה שמח!

אגב, היידעת שמאסו זמין בכל הארץ עם גדוד מטפלים ניידים מדהימים שמחכים להזמנה שלכם – המעסים שלנו עוזרים כל יום ללקוחות להשתחרר ולהירגע.  🙂

כתיבת תגובה