מסאז' בבית – חוויית המסאז' האולטימטיבית

אז הזמנתם לעצמכם שעה של מסאז' מפנק באחד ממכוני הספא המרכזיים בעיר. אתם מפלסים את דרככם בתוך פקק עירוני טיפוסי, עיניכם מקפצות בין השעון ברכב ובין הכביש, מלאות תקווה שלא לאחר. כעבור 15 דקות נוספות של מציאת מקום חניה והליכה לא קצרה אל המכון, את פניכם המיוזעות והמיוסרות מקבלים בברכה משב רוח קריר מהמזגן וחיוכה של פקידת הקבלה הנחמדה. אתם מתבקשים יפה להמתין בחדר ההמתנה, אנשים בלבן יוצאים מדלת אחת ונכנסים לדלת שניה, והם נכנסים ויוצאים ושוב נכנסים ושוב יוצאים ואף אחד לא פונה אליכם. שוב אתם מרגישים בורג קטן בעולם הלייף סטייל והניו אייג', עד שפונה אליכם מעסה נחמדה ומזמינה אתכם פנימה.

האם מסאז' זה סתם שעה של פינוק ניו-אייג'י?
בסוף הטיפול אתם מרגישים רוגע כל כך עמוק שגורם לכם לחשוב, שאולי כל זה היה שווה את הטרחה והסטרס, אבל אז אתם נזכרים שעליכם להיפרד שוב מהמזגן, להגיע אל הרכב כשאתם חצי "מפורקים" ולזחול שוב בפקקים חזרה הביתה. אם אי פעם קיבלתם מסאז' במכון ספא, אתם לבטח יכולים להתחבר לסיפור המעשה, אבל האם זוהי הדרך הנכונה לקבל מסאז'? האם כל עניין המסאז' מסתכם בשעה של פינוק, טיפוח עצמי וגיוון השגרה? האם אין דרך טובה יותר? ובכן, אין דרך טובה לומר את זה, אבל אם עדיין לא חוויתם את חוויית המסאז' הביתי, כנראה שמעולם לא חוויתם את חוויית המסאז' האולטימטיבית.

בילד-אפ של חוויית המסאז' האולטימטיבית בבית
מסאז' הוא אחד האמצעים היעילים ביותר לטיפול בשלל בעיות ומגבלות פיזיולוגית, להפגת סטרס, איפוס מערכות ומילוי מצברים, ארבעה ערכים שיכולים, פשוטו כמשמעו, לשנות את חייכם, את מצב הרוח שלכם ואת הסטייט אוף מיינד שלכם בעולם לחוץ שאינו עוצר לרגע. אלא שהאימפקט האולטימטיבי של טיפול המסאז' אינו נוצר בשעה של עיסוי הגוף, אלא בתהליך רציף של בילד-אפ לפני המסאז' ועוד כמה רגעים של הטמעה, הפנמה ורגיעה לאחריו, אימפקט שאותו תוכלו לחוות אך ורק במסאז' ביתי קלאסי, וכך תוכלו לעשות זאת:

  • היכנסו לאווירה – הגיפו תריסים, הדליקו נירות ריחניים או קטורת לבחירתכם, הפעילו מוסיקה רגועה לטעמכם והשתרעו על הספה בבית. אתם לא צריכים להגיע לשום מקום, אין סיכוי שתאחרו, ובבית שלכם אתם הלקוחות היחידים, אתם לב ליבו של הסיפור.
  • פגשו את המעסה שלכם – המעסה שלכם מגיע ומכין את האינסטרומנטים, זה זמן טוב לשיחת חולין, לחיבור רגשי ונפשי, להכיר את האדם שמאחורי המסאז', ולהכיר לו את עצמכם. אתם לא מקבלים מסאז' על ידי מעסה פנוי במכון ספא. אתם מקבלים מסאז' על ידי המעסה הקבוע שלכם, המעסה שאיתו נוח לכם להיות אתם עצמכם.
  • צרו את הסביבה המתאימה לכם – אתם לא חייבים להאזין למים זורמים או מוסיקת עולם שאינכם מתחברים אליה, אם כי אתם בהחלט יכולים. בחרו את המוסיקה שלכם, בחרו את רמת התאורה שמתאימה לכם, את הפינה בבית שמעניקה לכם את התחושה הטובה ביותר של פרטיות וחמימות, נתקו את הטלפונים, כבו את המחשב והתמסרו לטיפול.
  • הפנימו והטמיעו – בסוף הטיפול, תנו למעסה שלכם למצוא את דרכו אל כוס המים הקרים ואל דלת היציאה, בעודכם חוזרים אל הספה הנוחה, ונהנים מעוד חצי שעה או שעה של רגיעה, הפנמה והטמעה של החוויה שזה עתה עברתם.

כך נראית חוויית המסאז' האולטימטיבית, חוויית המסאז' הביתי, שבאמת יכולה לצייר לכם את החיים בצבעים מעט יותר בהירים וצבעוניים. וזכרו, שלמעט אותה שעה של עיסוי, היא לא דומה בכלום לחוויית המסאז' במכון ספא.

לחצו כאן כדי להזמין מסאז' עד הבית עוד היום דרך מאסו: שירות הזמנת עיסוי מקצועי המוביל בישראל.

כתיבת תגובה